مجموعه ی 100 ترفند زیبا و حرفه ای

انواع ترفند ها و آموزش های کامپیوتر و موبایل و دانلود برنامه ها و فیلم ها

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مجموعه ای از 100 ترفند زیبای کامپیوتر در یکه فایل PDF را آماده کرده ام تا دانلود کرده و از این ترفندها لذت ببرید واقعا به دانلودش می ارزه یه بار امتحان کنید و مطالب ترفند را از یک تا 100 بخوانید و ازش استفاده کنید خیلی بدرد میخوره من که خیلی چیزا ازش یاد گرفتم از جمله ایجاد صفحه ی خوش آمد گویی با استفاده از ریجیستری ویندوز و بسیاری از ترفندهای زیبای دیگه که می تونه در هر چه بهتر و حرفه ای تر شدن شما کمک کنه.

 

 

 

دانلود با حجم 250 کیلوبایت

دانلود از سرور پرشین گیگ




:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتر , مجموعه ی 100 ترفند زیبا و حرفه ای , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه ی 100 ترفند زیبا و حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 6673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : هاشم پاشایی
ت : چهار شنبه 23 مرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سلام دوست عزيزم
من مدير پاتوق اردبيلي ها هستم وبلاگتون رو تا حدودي دیدم خیلی خوشم اومد اگر دوست داری از بخش نویسندگان وبلاگت برای من یه اکانت بساز تا بتونم تو وبلاگت نویسندگی کنم تو هم اگه دوست داشتی بيا تو وبسايت پاتوق اردبيلي ها و عضو شو و به راحتي مطالبت رو هم تو وبسايت و هم تو انجمن بنويس و حتي مديريت بخشي از انجمن يا تالارهارو به عهده بگير اگر هم حوصله نویسندگی تو وبسايت من رو نداری بازم من حاضرم تو وبلاگت نویسندگی کنم.راستي هم چت روم اختصاصي داريم هم تالار گفتمان.
اگه دوست داشتي ما رو با عنوان پاتوق اردبيلي ها و آدرسhttp://artageo.ir/ لينك كن و از طريق لينك زير آدرس و عنوان وبلاگت رو برامون بفرست تا با افتخار لينكت بكنيم

http://artageo.ir/Send_Link
منتظرت هستيم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی